Меню

Умови карантину – виклик для кураторів!

В цей нелегкий час людство зіткнулася з масштабною проблемою всього світу, що спричинило поширення інфекційного захворювання COVID-19, наслідком якого став глобальний карантин, який змусив значний відсоток населення перейти на режим самоізоляції. Основне завдання куратора, як керівника академічної групи, полягає в необхідності знайти методи зв’язку зі студентами для зацікавленості та покращення навчання в умовах жорсткого карантину. Саме завдяки сучасним, інтерактивним засобам зв’язку здійснювалося відео спілкування куратора зі студентами.

Старший викладач кафедри рослинництва, Уманського НУС, Світлана Третьякова, під час карантину, постійно перебуває на зв’язку зі студентами своєї 11-а академічної групи, а також намагається підтримувати двостороннє спілкування та слідкує за епідеміологічною ситуацією у групі.

За допомогою сервісу Zoom у форматі відео конференцій відбулося чимало виховних годин, одна з яких була присвячена профілактиці інфікування короно вірусом. Також щотижня, в період дистанційного навчання, проводилися різноманітні бесіди під час яких аналізувалася успішність студентів 11- а групи.

Для покращення якості навчання та засвоєного матеріалу, неодноразово створювалися онлайн зустрічі на яких студенти спільно виконувалися завдання, допомагали один одному при вирішені незрозумілого матеріалу, а також узгоджувалися питання організаційного характеру.

 

Все це сприяло дружньому та невимушеному спілкуванню між студентами в групі.

Саме тому під час карантину куратори академічних груп мають не лише доносити інформацію щодо освітніх процесів, створювати умови для соціального спілкування в середині групи, а й піклуватися про фізичний, психологічний та емоційний стан студентів.

Світлана Третьякова, старший викладач кафедри рослинництва