Навчання та залікова сесія під час карантину
Умови карантину в Уманському НУС не передбачають зменшення щільності графіку навчального навантаження, лише зміну формату спілкування. Відтепер для студентів кафедри рослинництва більшість комунікацій, звісно, проходить через Zoom, Skype, месенджери та конференц-коли.
Впродовж всього карантину ведучі дисципліни «Рослинництво» доценти Андрій Січкар, Лідія Кононенко та ст. викладач Світлана Третьякова забезпечували студентам 3 курсу факультету агрономії можливість отримувати знання згідно навчального плану. Завдяки завантаженій викладачами інформації на платформу Moodle, студенти мали можливість працювати у вільному доступі з підручниками, посібниками, презентаціями та додатковими матеріалами.
Для покращення якості навчання доцент кафедри рослинництва Андрій Січкар проводив для студентів 3 курсу онлайн лекції за допомогою сервісу Zoom, доцент Лідія Кононенко і старший викладач Світлана Третьякова індивідуально для кожної групи проводили лабораторні заняття у форматі відео конференцій. Після закінчення лекційного і практичного курсу студенти отримували бали, виконуючи тестові завдання, що були завантажені на платформу Moodle.
Отримані бали автоматично відображалися в електронному журналі, завдяки цьому студенти контролюючи свою успішність, мали можливість працювати задля отримання додаткових балів.
Залікова сесія для студентів 3 курсу дисципліни «Рослинництво» була проведена викладачами, також у форматі онлайн конференції, згідно розкладу занять - 21, 22, 23 та 24 квітня на 5 парі. Залік проводили індивідуально для кожної групи, доценти Андрій Січкар, Лідія Кононенко та ст. викладач Світлана Третьякова.
Для отримання балів за навчальну роботу, студентам потрібно було:
1. Оформити лекційний зошит з рослинництва в електронному форматі;
2. Заповнити і виконати завдання в електронному робочому зошиті з лабораторних робіт;
3. Написати реферат на одну із запропонованих тем;
4. Створити презентацію на тему «Морфологічні особливості та технологія вирощування відповідної с/г культури»
5. Пройти ряд навчальних тестів по темах і написати модульні контрольні роботи.
Спочатку всі пройшли підсумковий тест на платформі Moodle, потім успішно пройшли усну онлайн бесіду, за результатами якої був поставлений залік.
Варто зазначити, що залік проходив у спокійній та злагодженій атмосфері, всі досить вдало впоралися із поставленими завданнями.
Світлана Третьякова, старший викладач кафедри рослинництва